Surah Muhammad ayat 7 :
"Wahai orang- orang yg beriman,
jika kamu menolong Allah, nescaya Dia akan
menolong kamu dan meneguhkan kedudukanmu."

Friday, April 29, 2011

27/4/2011 (rabu)

Hari ni bawa adik ipar appointment dengan
doctor di bhg EEG HKL…..
Pergi anak tolong hantar dan balik naik teksi je….

On the way, berjalan dari bangunan kaji saraf
ke tempat tunggu teksi, ada atm
Maybank…..saya berhenti utk semak samada
cheque dah clear ke belum….

Alhamdulillah……rm7,600 dah ada dlm akaun
saya…..subhanallah walhamdulillah…
Allahu akbar…..penantian wang saya di kembali
kan sudah selesai akhirnya…..

Moga kejadian saya di tipu ni akan jadi pengalaman
berharga sepanjang hayat saya….
Moga begitu juga bagi mereka yg dapat membaca
kisah saya ini….
Yg baik jadikan teladan….yg buruk jadikan
sempadan …..”once bitten twice shy”....
Bagitulah jika Allah ingin menambah pengalaman
hamba2Nya…..
Apapun redhalah dan berusahalah....hanya pada
Allah tempat kita mengadu dan memohon segala sesuatu…..

Sekian….wassalam…..

1 comment:

  1. akum.. akak.. sye pn dh terkena mcm akak. bezanya sye byr kt diorng RM3200, dan barang tu ada dengan saya (tilan berjed). mslhnye, sye kena tipu kater brng tu bleh jual 43000, tpi bile sy surf intenet brg tu cuma berharga 2000++ je kot. bleh x akak bg sy no phone inspektor tu. no phone sy 0199045025 sya kena same mcm akk, dkt tmpt yg sama.. office diorng dkt dpn jusco kepong kn?

    ReplyDelete